Koszty dostawy
W trosce o Państwa dobro staramy się wszystkie zamówienia realizować poprzez firmę kurierską.
Dostawa Gratis
Bezpłatna dostawa dotyczy zamówień o wartościach podanych poniżej w TABELI OPŁAT. Oznacza to, że dostawa przesyłki odbywa się na koszt operatora Sklepu bez względu na miejsce dostawy na terenie Polski. W pozostałych przypadkach, łączna należność za przesyłkę zostanie powiększona o koszt przesyłki zgodny kwotami podanymi w TABELI OPŁAT.
Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, na Państwa życzenie wystawiamy również faktury.
Gdy chcesz by zamówione przedmioty zostały wysłane poza Europę – skontaktuj się z obsługą sklepu, która chętnie wyceni przesyłkę i poda Ci dane do przelewu.
Wyślij zapytanie na adres shop@teatea.pl
Forma dostawy
|
Przelew
|
Płatności on-line
|
Pobranie – płatność przy odbiorze
|
Kurier
|
19.99 |
19.99
|
24.99
|
Odbiór osobisty
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
Forma dostawy
|
Przelew
|
Płatności on-line
|
Pobranie – płatność przy odbiorze
|
Kurier
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
Odbiór osobisty
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
Płatność kartą kredytową lub płatniczą
Autoryzacji kart dokonuje system realizacji transakcji płatniczych online przelewy24. Klient po wybraniu opcji płatności kartą zostaje przekierowany do serwisu przelewy24.pl w którym autoryzuje transakcję. System płatności realizuje płatności kartami płatniczymi, blik, PayPo, system ratalny.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem lub kartą, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 14 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nieuiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje anulowane. Przesyłki opłacone przelewem lub kartą płatniczą (kredytową) są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku lub platnosci.pl.
Zwroty ewentualnych nadpłat wykonujemy w ciągu 5 dni roboczych na konto Klienta (w przypadku płatności przelewem) lub poprzez zgłoszenie zwrotu do serwisu płatności.pl. Sklep nie bierze odpowiedzialności za czas w jakim serwis płatności.pl będzie realizował zwrot pieniędzy na kartę płatniczą (kredytową) Klienta. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności on-line zwrot kwoty jest pomniejszany o prowizję pobraną przez serwis platnosci.pl (zazwyczaj ok. 3% kwoty).
Całkowity czas dostawy:
Przy każdym produkcie podany jest czas wysyłki (liczba dni roboczych). Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji byłby dłuższy niż podany na stronie naszego sklepu internetowego obsługa sklepu skontaktuje się mailowo, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Do czasu wysyłki należy dodać jeden 1-2 dni roboczych (w przypadku wysyłki firmą kurierską) albo 3 - 5 dni roboczych (w przypadku wysyłki Pocztą Polską), aby wiedzieć, kiedy można spodziewać się dostarczenia zamówienia.
Odbiory osobiste:
Odbiory osobiste są realizowane w naszym sklepie przy ulicy św. Bonifacego 92. Po przygotowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o możliwości odbioru.